Thursday, July 31, 2008

WOW! Durian dlm durian???!

Posting cik Fizza ke group ada2aje
Kepada kawan2 sekelian,

sila la menjamu selera...hehehehe tengok aje lah...
Balik kg minggu lepas, nenek beli byk durian, sampai 2 bakul,
jadi sebakul tu anta kat umah.

hurm apalagi la kitorg dok jamu dorian tiap2 hari...
ehem antu, pak mus.. sori la .. bagi gambo je la....

tapi tgh sedap2 makan.. mase tgh kupas.. baru terperasan salah satu durian tu
kembar siam lagiii,durian dalam durian, yg pelik tu siap durian yg dlm durian tu
ada biji nye lagi seulas plak tuh, tapi satu lagi yg menarik nye durian nie...
satu bahagian tu rase manis, sedap je..
satu bahagian plak masam (bole wat tempoyak) satu bahagian plak tawar...

hurm pelik kan.. kalau nk tau ni la 1st time fizza jumpe durian serupe gini...



video





4 comments:

  1. Wow!!!
    dah panggil tv3???
    hahaha =P

    ReplyDelete
  2. npk sedap jer durian tu.....

    huhu....

    nak beli lah ....

    ReplyDelete
  3. tak jual la durian tu... hape daa...

    ReplyDelete
  4. ain lambat... dah masuk lam perut kak fizza.... huhuhu

    ReplyDelete