Thursday, December 18, 2008

Nak jadi top poster punya pasal




p/s: sape lah tuu :P

Wednesday, December 17, 2008

[POLL] Sekolah satu aliran

Congratulation mel!

ada2aje@googlegroups mengucapkan selamat berkonvo kpd melati.
moga bergembira dihari graduasimu ini. bersyukurlah ...



p/s: baca juga entri dr blog melati

Tuesday, December 9, 2008

Korban - The Process

video



p:s/ video ehsan pakmus. den tolong up'an yo

Potret dari hujung dunia..

Salam semua.. hari ni Selasa 9/12/08 di NZ baru raya haji. Kebetulan pulak mel terpaksa pergi order jubah utk konvokesyen di Art Centre pagi2 tadi. Art Centre tu berhadapan dgn Museum.. so kesempatan tu diambil utk beraya di museum pg2 hari.. pastu barulah pergi ke rumah member mel utk rumah terbuka.. Ini sebahagian dari gambar2 di museum yg mel pergi td... hehe.. enjoy dan mari kita belajar bahasa Maori... sedikit sebanyak barula kita tau mmg org Maori ni adik beradik org melayu.. dan certain perkataan melayu kita datang dari mana.. :D

Mummiaaaa...

Telefon ni kepunyaan dua org tua di atas ~ Fred & Myrtle (mati dah..).. lawa kan..
diperbuat dari paua shell..



Rumah tinggalan dua org tua tu.. kat dinding penuh dgn paua shell.. lawa giler

Rumah tradisional org Maori


Hehe.. sila bersihkan otak anda... :P

18sxxxx... :P

Sejarah peninggalan org Maori

Basikal terbang??


cute minah ni naik beskal..sape nak tumpang? :P

Monday, December 8, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha


Buat semua di ada2aje & semua umat Islam di mana jua berada..

Hayati dan hargailah setiap pengorbanan yg dilakukan utk kita
sama ada dari Ibu bapa, keluarga, guru, sanak saudara, sahabat & setiap insan-insan di sekeliling kita.. Mungkin tanpa kita sedar, pengorbanan mereka terlalu berharga di dalam kehidupan kita.. dan tak mampu kita balas hingga ke akhir hayat kita.. Semoga hidup insan2 itu sentiasa di dalam lindungan Allah dan di dalam limpah rahmatNYA sentiasa... AMIN..

~Hayatilah erti pengorbanan sebenarnya~